Leković: Gvozdenovićevih osam minuta govora koštalo Barane nepunih 500 eura

 Leković: Gvozdenovićevih osam minuta govora koštalo Barane nepunih 500 eura

Foto: Demokratska Crna Gora

Posjeta bivšeg potpredsjednika Skupštine Crne Gore Branimira Gvozdenovića Baru u aprilu koštala je Opštinu Bar nepunih 500 eura, tvrdi odbornik Demokrata u lokalnom parlamentu Momčilo Leković.

Njegovo saopštenje prenosimo integralno:

Nepunih osam minuta press konferencije odnosno „moralne podrške“ koju je Branimir Gvozdenović u zgradi Opštine Bar dijelio građanima u aprilu ove godine, koštala je građane Bara nepunih 500,00 eura. To se vidi na osnovu ugovora između Opštine Bar i privatne agencije koju je Opština angažovala. Naime, na osnovu godišnjeg ugovora koji je potpisao i zaključio predsjednik opštine Dušan Raičević, Opština za ove i slične potrebe privatnoj agenciji plaća 484,00 eura na mjesečnom nivou.

Foto: Demokrate

Ovo potvrđuje naše navode iz aprila mjeseca, kada smo posjetu tadašnjeg potpredsjednika Skupštine Crne Gore okarakterisali kao nepotrebnu „jeftinu predizbornu reklamu“, a odnos Opštine Bar kao nepotreban i skupi trošak koji će plaćati građani Bara.

Opština Bar umjesto usluga besplatnih medija u mandatu Dušana Raičevića po pravilu za gotovo sva snimanja koristi usluge agencija koje regularno naplaćuju svoje usluge, o čemu svjedoči i ne tako mala godišnja stavka u opštinskom budžetu za medijske usluge i promotivne aktivnosti od ukupno 50.000,00 eura i to uglavnom za potrebe prvog čovjeka opštine.

Bez obzira na činjenicu da razumijemo postojanje potrebe za modernom medijskom prezentacijom opštinskih funkcionera i same opštine, smatramo da je to u doba pandemije odnosno ekonomskog kraha koji nije zaobišao ni opštinu Bar, pretjerano i da se bez ovih suvišnih troškova itekako moglo.

Podaci koje ovom prilikom objavljujemo iz kojih se vidi da se na osnovu samo jednog ugovora godišnje potroši skoro 6.000 eura, odnosno podatak da se jednoj lokalnoj televizijskoj kući isplaćuje 13.500,00 eura, nijesu ništa u poređenju sa klasičnim izbornim marketingom u režiji prvog čovjeka grada. Po ovim podacima, svaki izlazak na teren i svaka posjeta mjesnoj zajednici u periodu maj – avgust koštala je poreske obaveznike. Tako je po jednom računu za snimanje i fotografisanje  od maja do jula isplaćeno 445,00 eura. Za foto i video praćenje za potrebe kabineta i snimanje dronom, prvo u junu 365 eura, da bi za period jun-jul-avgust za istu uslugu fakturisan iznos od dodatnih 945,00 eura.

Foto: Demokrate

U jeku izborne kampanje snimao se “svjež asfalt”, snimali su se opštinski funkcioneri, ali i predsjednici opštinskih odbora, konkretno Demokratske partije socijalista. Sve te “marketinške eskurzije”, kako vidimo plaćane su novcem građana Bara. Tako su građani samo za ove vrste usluga platili skoro 2000 eura u periodu od nekoliko mjeseci, neposredno pred parlamentarne izbore i to u periodu kada je u našem gradu turizam doživljavao kolaps.

Ovom prilikom podsjećamo da se svake godine iz opštinskog budžeta izdvaja oko 300 hiljada eura za potrebe finansiranja lokalnog javnog emitera Radio Bar. Ako već opština ima nezavisno tijelo koje finansira u ovolikom iznosu, zbog čega se po prirodi stvari ne zadovoljava uslugama tog emitera ? Takođe, postavlja se i pitanje zašto je Opština Bar svih ovih godina bez lokalne televizije? Zašto nema video prenosa skupštinskih zasijedanja ako se već jednoj privatnoj televiziji po osnovu ugovora plaća toliki novac ?

Pandemija izazvana KOVID-19 virusom dovela je do tektonskih poremećaja u ekonomiji našeg grada. Posledice koje nas očekuju biće dramatične i odraziće se i na sve pore društva. Neprihvatljivo je da se novac građana nemilice troši na samopromociju i izborno reklamiranje, a da se istovremeno Opština i njen predsjednik predstavljaju kao svojevrsne štediše koji vode računa o sredstvima građana Bara.

Foto: Demokrate
Foto: Demokrate
Avatar

Portal Bar

Pročitajte još

Leave a Reply

Pravila Komentarisanja
Uslovi Korišćenja