Predstavljanja turističke ponude u više gradova u Srbiji za početak regionalne kampanje TO Bar

 Predstavljanja turističke ponude u više gradova u Srbiji za početak regionalne kampanje TO Bar

Turistička organizacija Opštine Bar je započela regionalnu promotivnu kampanju nastupima u Srbiji, sa prezentacijama u Nišu, Novom Sadu i Beogradu. U regionalnoj kampanji pored organizatora Nacionalne turističke organizacije Crne Gore su učestvovale i lokalne turističke rganizacije Budve, Kotora, Tivta, Podgorice, Kolašina, Žabljaka i Pljevalja, saopšteno je iz Turističke organizacije Bar.

„Na trgovima pomenutih gradova se distribuirao reklamno propagandni materijal i predstavljena je aktuelna turistička ponuda Opstine Bar. Turistička organizacija je u sva tri grada dodijelila besplatna ljetovanja u Barskoj rivijeri koja uključuju pet noćenja na bazi polupansiona za dvije osobe“, stoji u saopštenju.


Pored nastupa na trgovima organizovani su i sastanci sa predstavnicima turističke privrede i predstavnicima medija. Tom prilikom su pored aktuelne turističke ponude predstavljeni i zdravstveni protokoli koji su na snazi u Crnoj Gori.

„Najvece interesovanje iskazano je za cijene u hotelskom i privatnom smještaju kao i uslove koji se odnose na prelazak granice. Na osnovu iskazanog interesovanja možemo očekivati povratak gostiju sa ovog, za nas veoma značajnog emitovnog tržišta“, navode iz Turističke organizacije.

U okviru regionalne kampanje, slijede nastupi u BiH, Sjevernoj Makedoniji, Albaniji i na Kosovu.

Avatar

Portal Bar

Pročitajte još